دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جامعة الزهرا(س) قم

حوزه/ مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعةالزهرا(س) از برگزاری همایش دانش آموختگان جامعه الزهرا(س)، از ۳۰ اردیبهشت به مدت سه روز در مرکز حوزوی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» خانم زهره عزیزی صبح امروز در نشست خبری که با موضوع همایش دانش آموختگان سراسر کشور جامعه الزهرا(س) برگزار شد به تشریح برنامه های این همایش و اهداف برگزاری آن پرداخت و گفت: این همایش با هدف ارائه راهکارهای کاربردی جهت دستیابی به آرامش در خانواده، ارائه سبک زندگی اسلامی ایرانی، بالا بردن سطح رضایت مندی از زندگی، کم کردن مشکلات و در گیری های زناشویی و کاربردی کردن مسائل معنوی و اخلاقی در خانواده تأثیر همه جانبه اسلام در زندگی است.

مدیر کل  اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) بیان داشت: پایین بودن سطح آرامش در خانواده ها، وجود طلاق عاطفی، الگو بودن خانواده های طلاب در جامعه  و اختلافات خانوادگی گسترده و روز افزون  و بالا رفتن آمار طلاق باعث شد مسئولین این اداره کل به فکر برگزاری این همایش بیافتند.

عزیزی اظهار داشت: موضوع این همایش­«­سبک زندگی­» است و شامل دو موضوع اصلی خانواده با دو محور ارتباط با همسر و تربیت فرزند و مدیریت و مهارت فرد در زندگی است که بر اساس اهداف و ضرورت های تاثیر همه جانبه اسلام در زندگی اصلاح سبک زندگی با هدف ایجاد تمدن اسلامی و مبتنی بر الگوهای دینی کاربردی کردن مسائل معنوی و اخلاقی در سطح خانواده و جامعه و همچنین جایگزینی شیوه و سبک صحیح زندگی به جای مدل های وارداتی و ناهنجار طراحی شده است.

وی افزود: آمار شرکت کنند گان در همایش بیش از هشتصد نفر برای شرکت در این همایش از سراسر کشور ثبت نام کرده اند. بالغ بر دویست نفر نیز میهمان ویژه هستند که در مجموع هزار نفر در همایش حضور خواهند داشت.

 عزیزی گفت: اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعةالزهرا(س) از سه اداره  «دانش آموختگان»، «اداره پاسخ به سوالات و شبهات» و «اداره امور مبلغان» تشکیل شده است.

مدیر کل  اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) بیان داشت:  و اداره دانش آموختگان نیز با هدف پشتیبانی علمی و فرهنگی از فازغ التحصیلان ، شناسایی توانمندی ها و موفقیت های فارغ التحصیلان و ایجاد زمینه برای فعالیت مناسب آنان در داخل و خارج از کشور ایجاد گردید.

 وی با بیان این که  این دومین همایش سراسری دانش آموختگان جامعةالزهرا(س)  است افزود: این همایش از 30 اردیبهشت به مدت سه روز در جامعه الزهراء قم  برگزار می شود.

عزیزی عنوان کرد: در روز افتتاحیه آیت الله سید احمد خاتمی و استاد قرائتی  به سخنرانی و در ادامه خانم علاسوند به و در به بیان نظرات خود در باره موضوع همایش خواهندپرداخت.

 وی گفت: ارائه گزارش توسط مدیر کل محترم اداره کل تبلیغ و ارتباطات سرکار خانم عزیزی حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان مدیر جامعةالزهرا(س) از  دیگر سخنرانان در روز اختتامیه خواهند بود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha