شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خوزستان

حوزه/ سردار اسحاقی با اشاره به نقش حوزه های علمیه و روحانیت در سالم سازی فضای جامعه و پیشگیری و کاهش جرائم، گفت: هرچقدر که طلاب و روحانیون فعالیت‌های تبلیغی‌ خود را افزایش داده و فراگیرتر کنند، ما با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود و در نتیجه اقدامات سلبی کمتری نیز صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان، در جلسه ستاد امربه‌ معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به نقش حوزه های علمیه و روحانیت در سالم سازی فضای جامعه و پیشگیری و کاهش جرائم، گفت: توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی توسط روحانیت و حوزه‌های علمیه در کاهش جرائم اخلاقی-اجتماعی بسیار مؤثر خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: هرچقدر که طلاب و روحانیون فعالیت‌های تبلیغی‌ خود را افزایش داده و فراگیرتر کنند، ما با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود و در نتیجه اقدامات سلبی کمتری نیز صورت خواهد گرفت.

*تلاش دسمن برای ایجاد انحراف در اربعین حسینی

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رابطه با «ماه محرم»، گفت: پس از جلساتی با هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات، تمهیداتی هماهنگ در حوزه فرهنگ با همکاری قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع)، دستگاه قضایی و جامعه اطلاعاتی اندیشیده شده که إن‌شاءالله در موعد معین، اجرایی می‌شوند.

سردار اسحاقی افزود: دشمن تلاش دارد از فرصت اربعین حسینی در جهت نشر خرافات و بدعت‌ها استفاده کند و این تهدید وجود دارد که برخی جریان‌های منحرف همچون شیرازی‌ها و یمانی ها، بخواهند اقداماتی در زمینه اعتقادی انجام دهند، که لازم است تدابیری ویژه برای این مهم صورت پذیرد.

*دستگیری ۲۰ باند مرکز فساد و فحشاء در خوزستان

وی بابیان این‌که در حوزه امنیت اخلاقی و ارتقای امنیت اجتماعی، بیش از ۱۷۲ طرح انجام شده، گفت: این طرح‌ها همگی در شش ماه اول سال بوده که نتیجه آنها هفده هزار و ۹۹۶ مورد تذکر لسانی، معرفی ۲۹۶ نفر از مزاحمین نوامیس به مراجع قضایی و دستگیری ۲۰ باند مرکز فساد و فحشاء، بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد: با اجرایی کردن صحیح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، شاهد بهبود اوضاع فرهنگی جامعه به ویژه استان خوزستان باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha