شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار شاهوارپور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خوزستان

حوزه/ سردار شاهوارپور از راه اندازی ۱۹۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر "طلایه داران تبلیغ" متشکل از طلاب و روحانیون در استان خوزستان خبر داد و گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ هزار مورد تذکر لسانی توسط این گروه ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر این استان، بابیان این‌که قانون امربه‌معروف و نهی از منکر، سال گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، اظهار داشت: در ماده ۲۰ این قانون، اعضای ستاد به‌صراحت مشخص‌شده و بر این مبنا، رئیس ستاد، نماینده ولی‌فقیه در استان، جانشین ایشان استاندار و دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف نیز به پیشنهاد اعضا مشخص می‌شود.

وی بابیان این‌که اقدامات بسیار خوبی از اول سال ۹۵ تاکنون، صورت گرفته است، بیان داشت: خوشبختانه در ۲۷ شهرستان استان خوزستان، ستاد احیای امربه‌معروف تشکیل‌شده و با جدیت، دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مرکز استان را اجرایی می‌کنند.

۸۰ هزار تذکرلسانی طلایه داران تبلیغ

سردار شاهوارپور، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در ابتدای سال انجام شد، راه‌اندازی گروه‌های "طلایه‌داران تبلیغ" بود که مأموریت اصلی این گروه‌ها، تذکر لسانی در معابر عمومی، پارک‌ها و خیابان‌های سطح شهر بود.

وی بابیان این‌که بیش از ۱۹۰ گروه "طلایه‌داران تبلیغ"، در سطح استان راه‌اندازی شده است، گفت: اعضای این گروه‌ها، متشکل از روحانیون، طلاب و بسیجیان هستند که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ هزار مورد تذکر لسانی صورت گرفته است.

ارائه بیش از ۶ هزار مشاوره دینی و فرهنگی

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، از راه‌اندازی دفاتر مشاوره با حضور روحانیون و کارشناسان مذهبی در پارک‌ها خبرداد و گفت: این دفاتر مشاوره با همکاری حوزه‌های علمیه و شهرداری ها برای ارائه مشاوره در موضوعات دینی و فرهنگی راه‌اندازی شده اند و از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ مورد مشاوره به عموم مردم، ارائه شده است.

سردار شاهوارپور، برگزاری جلسات درس اخلاق برای مدیران ادارات و دستگاه‌ها با محوریت علما و  ائمه جمعه را یکی از اقدامات بسیار مطلوب صورت گرفته در استان‌ها مطرح کرد و افزود: فضاسازی فرهنگی در سطح معابر عمومی دیگر اقدام این ستاد برای فضاسازی در جامعه بوده که این کار هم با همکاری شهرداری انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha