شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بابایی

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۱۲۰۰ مبلغ خواهر و برادر برای تبلیغ در ایام عزاداری امام حسین(ع) به سراسر استان اصفهان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حسن بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان با بیان اینکه یک هزار و 200 مبلغ دینی ویژه ایام محرم اعزام شده‌اند، اظهار کرد: 950 نفر از مبلغان برادر و 250 نفر از مبلغان خواهر از قم و اصفهان برای تبلیغ در 10 روز ابتدایی ماه محرم به روستاها و شهرهای مختلف در سراسر استان اصفهان اعزام شده‌اند. 
وی افزود: 160 روحانی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به مدت یک سال در روستاها مستقر هستند در این ایام در امر تبلیغ مشارکت داشته‌اند. 
مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ارائه سرفصل‌های تبلیغی و محتوای آموزشی مورد نیاز مبلغان گفت: تلاش شده تا موضوعات مبتلا به توسط روحانیون در این ایام برای مردم تبیین شود و روحانیون موضوعاتی همچون استکبارستیزی، امر به معروف و نهی از منکر، خانواده و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در این ایام مطرح کرده‌اند. 
وی عنوان کرد: 4 هزار و 200 نفر از ائمه جماعات مساجد و هیئت‌ها در استان اصفهان در این مدت به امر تبلیغ مشغول بودند، البته بسیاری از مبلغان دینی فعالیت‌های تبلیغی خود را در ایام ماه محرم و صفر ادامه می‌دهند.  
حجت‌الاسلام بابایی با اشاره به قرارگاه جهاد کبیر در سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: موضوع جهاد کبیر در قالب کرسی‌های آزاداندیشی توسط روحانیون و مبلغان به همراه پاسخگویی به شبهات برای قشر جوان مطرح شده است. 
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی ویژه مبلغان در طول سال گفت: روحانیون هیئت‌های مذهبی در سامانه جامع اعزام مبلغ (سجا) ثبت‌نام کرده و کد تبلیغی خود را دریافت کرده‌اند. 
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha