سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عبداللهی نژاد

حجت الاسلام عبداللهی نژاد گفت: مساجد دستگاه احیای امربه‌معروف است که ائمه جماعات باید از این ظرفیت نهایت استفاده را بکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان،حجت‌الاسلام‌ احمد عبدالهی نژاد ظهر امروز در نشست خبری هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: شایع‌ترین منکر در سطح جامعه بی‌تفاوتی مردم نسبت به محیط پیرامون است.
دبیر ستاد امر به‌ معروف معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف ایشان احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است.
وی بابیان اینکه ستاد امربه‌معروف موسسه فرهنگی نیست، اظهار کرد: بودجه فرهنگی در اختیار ستاد قرار نمی‌گیرد، ولی هر جا ائمه جمعه که ریاست ستاد را بر عهده‌ دارند امر به ورود در حوزه کارهای فرهنگی بکنند، ما آمادگی حضور راداریم.
دبیر ستاد امربه‌معروف معروف و نهی از منکر استان اصفهان در مورد برجسته‌ترین معروف در سطح استان و شهر اصفهان، گفت: ارادت مردم به ساحت خاندان اهل‌بیت (ع) معروف بزرگ جامعه است که در اصفهان برجسته‌تر از سایر نقاط کشور است.
حجت‌الاسلام عبدالهی نژاد با اشاره به تشکیل ستادهای امربه‌معروف در 23 شهرستان استان اصفهان تأکید کرد: برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت مساجد گفت: مساجد دستگاه احیای امربه‌معروف است که ائمه جماعات باید از این ظرفیت نهایت استفاده را بکنند.
حجت الاسلام عبدالهی بابیان اینکه بر اساس قانون ستاد درزمینه تسهیل سازی ایجاد تشکل‌های امربه‌معروف اقداماتی را انجام می‌دهد، گفت: اگر فرد یا گروهی درزمینه امربه‌معروف اقدام به فعالیت کند و در راستای قانون حرکتی را انجام داده باشد، ستاد از او حمایت انجام می‌دهد.
دبیر ستاد امربه‌معروف معروف و نهی از منکر استان اصفهان در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان در شهر اصفهان، تصریح کرد: با دوچرخه‌سواری بانوان درملأعام مخالفیم.
حجت‌الاسلام عبدالهی نژاد با اشاره به برگزاری برنامه تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده در روز ملی عفاف و حجاب گفت: این حرکت که به‌صورت کشوری برگزار شد پس از گزارش به رهبر انقلاب مورد رضایت ایشان قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha