سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلغیات اسلامی استان قزوین با اشاره به این که دشمنان برای از بین بردن کیان خانواده برنامه هایی از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان دارند، گفت: هرچقدر به سبک زندگی غربی تمایل نشان دهیم از آموزه های اسلامی و قرآنی دور خواهیم شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در همایش «خانواده و سبک زندگی اسلامی» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: تضعیف و تخریب بنیاد خانواده‌ها در ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است تا از این مسیر به خواسته‌ها و مقاصد شوم و بسیار خطرناک خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: عادی سازی روابط محرم و نامحرم و برداشتن مصونیت‌هایی که اسلام و شرع در ارتباطات ایجاد کرده، یکی از نقشه های دشمنان است و جوانان را از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارند به این مسائل ترغیب می‌کنند، لذا والدین باید برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دقت لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلغیات اسلامی استان قزوین با اشاره به این که دشمنان برای از بین بردن کیان خانواده برنامه هایی از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان دارند، عنوان کرد:  هرچقدر به سبک زندگی غربی تمایل نشان دهیم از آموزه های اسلامی و قرآنی دور خواهیم شد.

حجت السالام نظری به برگزاری کنگره سه هزار شهید در استان قزوین نیز اشاره و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس مادران و همسران فداکاری بودند که فرزندان خود را رهسپار جبهه های حق علیه باطل کرده و در دفاع از این خاک مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. امروز هم نه تنها  دفاع از خاک مقدس در کشور ما کمرنگ نشده، بلکه مادران و همسران مدافع حرم نیز ثابت قدم ایستاده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha