جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هاشمی

حوزه/ مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک رسانه بود. رسانه ای که حکومت آمریکا حتی سالها پیش از ترامپ نقشه حذفش رو کشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مرضیه هاشمی با انتشار تصویری از یک دوربین که شباهت به یک اسلحه دارد، شهید حاج قاسم سلیمانی را یک رسانه معرفی کرد و گفت؛ آمریکا با تمام دلارهایش نتوانست پیام و یاد او را حذف کند. او شهیدی بود که هشدار داد مردم را به چپی و راستی و بی حجاب و با حجاب تقسیم نکنیم. شهیدی که ملت مستضعف را از هر قومیت و دینی کنار هم آورد.

متن این پست به شرح ذیل است:

پیام عکس واضحه. یه دوربین میتونه یه اسلحه خطرناک باشه

شهید حاج  قاسم سلیمانی یک رسانه بود


برای دونستن اهمیت این اسلحه، کافیه به حجم اخبار فارسی که از خارج از ایران هدایت میشن دقت کنیم. اخباری که سالهاست تلاش داره مردم از مرد و زن و فارس و عرب با باورهای دینی مختلف رو به جون هم بندازه و اونها رو تشویق کنه از هر رسانه ای برای حمله به همنوع خودشون استفاده کنن.

و البته این فتنه میتونه برای همه ما آگاه کننده هم باشه. اگر بجای نگاه به دهان شبکه های شبه خبری فارسی زبان، به منابع مالیشون نگاه کنیم. مثل بخش فارسی زبان صدای آمریکا، که فقط تو یک سال از جیب ملت آمریکا ۱۷ میلیون دلار خرج کرده، تا به فکر ملت ایران جهت بده. بعد یک به اصطلاح خبرنگار در کمتر از ۴ سال، بیش از سیصد هزار دلار فقط ازین یه منبع دریافت میکنه تا بلندگوی حکومت آمریکا باشه تا بیاد و برای ما تبیین کنه که امثال شهیدِ این روزها، در منطقه خودشون دلار خرج کردن.!

و البته طبیعیه که رسانه خرج داشته باشه. شاید نه به اندازه شبکه های تحت کنترل حکومت آمریکا. اما بله، خرج کردن برای رسانه در هر شرایطی واجبه. چون رسانه قدرت داره مرزهای فکری و جغرافیایی رو جا به جا کنه. چون میتونه قربانی شدن ملت های در کودتا، حمله نظامی و بیست سال اشغال و غارت رو توجیه کنه. چون میتونه شریک قتل یا نجات جان باشه.

اما خرج کردن برای رسانه عار نیست. همونطور که داشتن اسلحه عار نیست. مهم اینه که دوربین رو با چه هدفی بر میداری و روی چه کسانی اسلحه می کشی. اینجاست که تفاوت حرکت شهید این روزها با مزدوران آمریکا مشخص میشه. شهیدی که هشدار داد مردم رو به چپی و راستی و بی حجاب و با حجاب تقسیم نکنیم. شهیدی که ملت مستضعف رو از هر قومیت و دینی کنار هم آورد. شهیدی که وقتی مسولین اربیل از کمک آمریکا و سعودی علیه داعش ناامید شدن، خودش رو به منطقه رسوند و کنار کردهای شریف عراق ایستاد. شهیدی که زینبیون و فاطمیون و حیدریونش دست به دست هم جلوی تروریست های مزدور ایستادن، تا از امنیت همه، از عابدان مسیحی گرفته تا دختران ایزدی، حفاظت کنن.

شهید. حاج. ق. س یک رسانه بود. رسانه ای که حکومت آمریکا حتی سالها پیش از ترامپ نقشه حذفش رو کشید چون میدونست با همه دلار هاش نمیتونه پیامش رو حذف کنه. شهید ما یک اسلحه بود برای دفاع از مردمی با آداب و باورهای مختلف، نه برای حمله به مردم و ارزشهای اونها. مردمی که از دوربین این شهید دیدن، چشم انداز پیروزی در سایه اتحاد رو.

دوربین شما، اسلحه شماست. از اسلحه خود مثل یک قهرمان استفاده کنید.

#قهرمانی_که_هنوز_از_اسم_و_عکسش_هم_میترسند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha