دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ کارشناس و پژوهشگر رسانه بر لزوم انعکاس خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی به اقشار محروم و مستضعف در قالب های متنوع و جذاب رسانه ای تأکید کرد.

سید محمدحسن خوشرو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها ابراز داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر درخشش بی نظیر در میدان جهاد علیه داعش و گروه‌های تروریستی در منطقه طی سال‌های اخیر، اقدامات و کارهای بزرگ دیگری هم کرده که نباید از چشم رسانه‌ها دور بماند، از جمله در ساحت‌های مختلف خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب شرق که باید اینها در رسانه‌ها انعکاس پیدا کند.

وی افزود: فداکاری‌های این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، خدمات نظامی و دفاعی گسترده‌اش به کشور در حدفاصل پایان جنگ تحمیلی و آغاز جنگ با تکفیری‌ها از جمله تأسیس نیروی قدس سپاه، حضور حاج قاسم در سیل و زلزله و کمک‌هایش به مردم آسیب دیده و… همه باید در قاب رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی به تصویر درآید.

وی همچنین تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی، اخلاص و ولایتمداری ایشان است و این جمله ایشان بسیار معروف شده که فرمود والله یکی از شئون عاقبت بخیری، میزان ارتباط و دلبستگی ما به انقلاب اسلامی و به خصوص شخص مقام معظم رهبری به عنوان رهبر حکیم انقلاب اسلامی است.

این فعال رسانه‌ای افزود: یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای معرفی حاج قاسم از سوی رسانه‌ها، هم‌رزمان، خانواده و یاران حاج قاسم هستند. با بهره از این ظرفیت، می‌توان بهترین و معتبرترین محصولات را تولید کرد، ضمن آن که باید توجه داشت که مردم شریف و فهیم ایران هر یک ظرفیتی خاص برای معرفی این شخصیت است به این جهت که ملت ما خود آینه‌ای هستند که زوایای مختلف شخصیت حاج قاسم را بازتاب می‌دهند، کما این که خود حاج قاسم نیز تبلور اقتدار و صلابت ملی است.

وی گفت: به نظر بنده، یکی از ظرفیت‌های مهم در این راستا، واکنش دشمنان به شخصیت شهید سلیمانی است، چه آن که حتی مخالفان حاج قاسم، ایشان را یک دشمن محترم و قدرتمند می‌پنداشتند، کما این که بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا و سایر دولت‌ها و رسانه‌های غربی، تعابیر جالبی درباره او به کار برده اند.

این فعال رسانه‌ای، اضافه کرد: گاهی باید قدر داشته‌های خود را از نگاه دیگران ببینیم و بدانیم، کما این که بسیاری از مردم و مسئولان و شخصیت‌های نظامی و فرهنگی و هنری کشورهای جبهه مقاومت نیز ارادت ویژه‌ای به آن شهید داشتند که باید با استفاده از آن‌ها به زوایای کمتر شناخته شده شخصیت شهید سلیمانی نیز دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha