جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از حضور بی نظیر و ماندگار ملت ایران در استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس قدردانی نمود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین ضمن تقدیر از حضور بی نظیر ملت ایران و استان قزوین در تشییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز وظیفه سنگینی به عهده ما نهاده شده که از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهاده‌اند، پاسداری و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه‌های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مظهر ایثار، آزادگی و خانواده‌های آنان نماد صبر و شکیبایی در جامعه هستند و ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت نمائیم.

مصطفایی ادامه داد: باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همیشه در جامعه تبیین و تشریح شود تا نسل‌های بعدی انقلاب با فرهنگ عاشورا و شهادت آشنا شوند و بدانند که راه شهدا هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: شهدا مقربین درگاه حق هستند، چرا که شهدا با خدا معامله کردند و از این معامله هیچ ناراحتی ندارند و اجر والدین شهدا نیز در پیشگاه الهی محفوظ است.

وی ادامه داد: از هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد آزادگی، مقاومت و ایمان به خدا یاد می‌شود و امروز در سایه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که این انقلاب در برابر دشمنان سربلند و با اقتدار ایستاده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha