جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1001224
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
رونمایی

حوزه/ مراسم رونمایی از این کتاب با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور و رئیس سازمان جغرافیایی وزارت دفاع امیر فخری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب و نویسنده اطلس مقاومت در مراسم رونمایی از کتاب اطلس مقاومت، بیان کرد: اطلسی که امروز رونمایی می‌شود، کار نگارش و تحقیقات آن در زمان حیات سردار سلیمانی و در سال ۹۷ آغاز شد. در ابتدا قرار بود که اطلس داعش را بنویسیم و به همین علت صدها کتاب از داعش را دانلود کرده و هفته نامه نبا و دابق را مطالعه کردیم. از سال ۲۰۰۳ تمامی تحرکات و اقدامات گروه‌های سلفی در عراق و سوریه را بررسی نمودیم.
عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه بیان داشت: در همین زمان شهادت حاج قاسم اتفاق افتاد که بعد از شهادت حاج قاسم به سمت تدوین اقدامات جبهه مقاومت در عراق و سوریه رفتیم و به فعالیت‌های جبهه مقاومت در برابر آنها پرداختیم و سرداران بزرگ آن جبهه را در این اطلس معرفی کرده‌ایم.

بنابراین کتاب "اطلس مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به چگونگی حضور داعش در عراق و سوریه پرداخته و در ادامه رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت - اعم از "الحشد الشعبی"، "فاطمیون"، "زینبیون" و "حزب الله" - به رهبری شهید سلیمانی را بیان کرده است. در پایان نیز به تخریب بارگاه‌های مقدس پرداخته و در انتها فصلی با عنوان "درنگی در مکتب حاج قاسم" اضافه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha