چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید مهدی خاموشی - سازمان اوقاف

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: شعار ارزان سازی را در دستور کار قرار داریم تا مردم با قیمت کمتری به نیازهای خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، ظهر امروز در آئین افتتاح و آغاز به کار کارخانه نوبنیان موقوفه دانش سلامت کوثر در شهرک صنعتی شیراز، با اشاره به اینکه دانش سلامت کوثر قابل مطالعه است، اظهار کرد: وقف می‌تواند در خدمت توسعه، رفاه، بهداشت و درمان مردم قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: اینکه دانش سلامت کوثر قابل مطالعه است و عده‌ای جمع شدند کاری در صنعت پزشکی را به منصه ظهور گذاشته‌اند، طی یکسال گذشته این کارگاه برپا شده و با کار جهادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور فعالیت این مجموعه را در راستای استقلال و بی نیازی از واردات ملزومات پزشکی از جمله حوزه ارتوپدی اشاره و عنوان کرد: شعار ارزان سازی را در دستور کار قرار داریم تا مردم با قیمت کمتری به نیازهای خود دسترسی پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، مجموعه دانش سلامت کوثر را ١٠٠ درصد وقف دانست و خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف در بحث مهارت بهره‌وری، شاخه‌های مختلفی آغاز کرده است.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت فارس همچنین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها بر ما واجب بود که در کنار بخش تولید باشیم، گفت: تلاش کردیم طی چند ساعت پروانه بهره برداری این واحد بزرگ را صادر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha