یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تودیع و معارفه معاون استاندار قم

حوزه/محسن بهشتی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم رفت و ابراهیم معتمدی در جای وی نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز سه شنبه در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه شعار توانستن سرلوحه‌ی کار مدیران دولت انقلابی است اظهار کرد: تأمین واکسن مورد نیاز کشور طی ماه‌های اخیر نمونه‌ای از عملکرد مسئولان کشور می‌باشد.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در گذشته جهت توسعه‌ی اقتصادی عمرانی و فرهنگی افزود: با این وجود کارهای بر زمین مانده ی زیادی داریم که انجام آنها نیازمند تلاش جهادی مسئولان است.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به ریاست رئیس جمهوری به قم اضافه کرد: خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی در راستای حل مشکلات و امیدآفرینی در بین مردم حاصل شد.

شاهچراغی عملیاتی کردن وعده‌های دولت را وظیفه‌ی خطیر مدیران دانست و گفت: بایستی زمان پاسخگویی و انجام تعهدات دولت به مردم را تا حد امکان کاهش دهیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به بازدیدهای میدانی از شهرستان‌ها و بخش‌های استان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و شناخت از نزدیک مشکلات ایشان می‌تواند به حل سریع‌تر مسائل کمک کند.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات محسن بهشتی بیان کرد: ایشان از توانمندی بالایی در حوزه‌ی مدیریت شهری برخوردار می‌باشد.

وی تغییر مدیران را در راستای ایجاد تحول در شیوه‌های مدیریتی امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور آقای معتمدی در استانداری قم شاهد تداوم سیاست‌های توسعه‌ای در استان با بهره گیری از رویکردها و الگوهای جدید مدیریتی باشیم.

استاندار قم تلاش جهادی فراتر از وظایف قانونی را از مؤلفه‌های مدیران در دولت انقلابی دانست و گفت: خط قرمز مدیریت استان کار برای مردم در راستای رفع مشکلات ایشان و در مسیر توسعه‌ی استان قم می‌باشد.

شاهچراغی بهره گیری از ظرفیت مردم و خیرین برای تحقق سیاست‌های دولت را نیز خواستار شد و بیان کرد: پیگیری مصوبه‌های عمرانی سفر رئیس جمهوری به قم باید در اولویت کاری معاونت عمرانی در دوره‌ی جدید باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha