یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/اعضای ستاد28 جمادی الثانی سالروز بزرگداشت شهادت علی ابن محمدباقر(ع با نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت علی بن محمدباقر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ در اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت علی بن محمدباقر (ع) در دفتر امام جمعه کاشان با تاکید بر پررنگ نمودن نقش مردم در برگزاری این مراسم، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی، نقش مردم را بیش از مسئولان در این مراسم پر رنگ نماید.

وی، با تاکید بر تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان برای برگزاری باشکوه‌تر سالروز شهادت علی بن محمد باقر (ع) گفت: حوزه علمیه کاشان به منظور تعظیم شعائر دینی برای آمادگی فکری مردم محتوای لازم را در اختیار هیأت مذهبی، مساجد و ادارات و موکب‌ها قرار دهد.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اجرای «سرود نغمه سرخ شهادت» با همکاری شعرا در مراسم سالروز بزرگداشت علی بن محمدباقر (ع)، اظهار کرد: در سالروز شهادت آن حضرت، مراسم ویژه‌ای قبل از نماز جمعه در مصلای کاشان برگزار شود.

وی، با تاکید بر نصب المان حضرت علی بن محمد باقر (ع) در یکی از میادین بزرگ کاشان، گفت: المان این شهید بزرگوار باید برجسته‌تر از دیگر المان شهدای دارالمومنین در میادین بزرگ این شهر نصب شود.

وی، تشرف مقام معظم رهبری و آیات عظام به حرم علی بن محمدباقر (ع) اردهال کاشان را افتخار مردم این منطقه دانست و ادامه داد: باید تبلیغ بیشتری نسبت به این امامزاده و دیگر خاندان پیامبر به عمل آید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شیعه به برکت انقلاب اسلامی توانسته در جهان بدرخشد، گفت: باعث افتخار است که امروز نام شیعه به برکت امام امت و مقام معظم رهبری در بین تمام ملت‌های جهان به خوبی می‌درخشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha