جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1002343
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
امام جمعه قزوین

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از کتاب ۳+ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب ۳+ که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی، نویسنده کتاب برگزار شد، اظهار کرد: انقراض نسل یکی از عذاب‌های الهی است و ظلم و فسا و فجور زمینه‌ساز عذاب الهی است.

وی ادامه داد: گاهی شبهه را مطرح می‌کنند و می‌گویند فلان کشور بی دین خیلی متقی هستند که این بلا سرشان نیامده؟ پاسخ این است که آنها مسلمان نیستند و تحت تعالیم الهی نیستند و خدا آنها را تحت پوشش قرار نداده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده اگر کافران کار خوبی کنند همین دنیا جوابشان را می‌دهم که بعد از آن بدهکارشان نباشم و اگر به ایمان مؤمنان لطمه‌ای وارد نمی‌شد، کاری می‌کردم که سقف خانه‌هایشان نقره باشد و به همین خاطر نباید جامعه دینی را با جوامع دیگر مقایسه کنیم چرا که در جامعه دینی نفاق و دروغ بسیار ویران کننده است و برکت را از بین می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده رزق شما تنها دست خداست و تاکید می‌کند به خاطر ترس از فقر فرزندان خود را نکشید، باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق‌های مالی، زیرساخت‌های ایمانی و اعتقادی را نیز تقویت کنیم

حجت‌الاسلام سید مهدی خضری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان، مهدی مدرسی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین و خانم کبری علیخانی مدیرکل بانوان استانداری قزوین نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است، کتاب ۳+ با هدف گفتمان‌سازی پیرامون مسأله مهم جمعیت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب منتشر شده است.

رونمایی از کتاب ۳+ در قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha