جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در همه زمینه‌ها در کشور الگو است تصریح کرد: استان بوشهر در تنظیم سند اقتصاد دانش بنیان، منطقه ویژه علم و فناوری، حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ممتاز و الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در نشستی با عبدالرحمان معاشر، رئیس هیأت مؤسس جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اهمیت ولایت، اظهار کرد: در ساختار تمدن اسلامی که به شکل یک منظومه است کانون و اساس آن، ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: هر گاه اسلام بلکه ادیان الهی در این منظومه حول محور ولایت حرکت کردند تمدن آفرین شدند اما هر وقت کُند بوده و برای فکر خودشان اصالت قائل بودند و یا حرکت نکردند، گذشته از اینکه تمدن حاصل نشد، بلکه تمدن آنها نیز از بین رفت که نمونه آن تمدن عثمانی است.

امام جمعه بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که در اندیشه تحقق تمدن جامع اسلامی در همه ابعاد است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی به عنوان تثبیت و مقاومت محسوب می‌شود و بیانیه گام دوم انقلاب بهره‌وری از این مقاومت ۴۰ ساله برای پیشرفت جامع بر اساس فرهنگ اسلامی و عدالت محوری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، استان بوشهر در همه عرصه‌های انقلاب را پیشتاز و پیشگام دانست و خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه تحقق اجرایی در سال ۹۸ در بوشهر عملیاتی شد و این استان در کشور به عنوان الگو در این زمینه مطرح است.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر در همه زمینه‌ها در کشور الگو است تصریح کرد: استان بوشهر در تنظیم سند اقتصاد دانش بنیان، منطقه ویژه علم و فناوری، حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ممتاز و الگو است.

وی، با بیان اینکه اندیشه‌های مقام معظم رهبری سال‌ها از زمان جلوتر است، خاطر نشان کرد: سند بیانیه گام دوم انقلاب در تمام لایه‌های جامعه با همکاری مسئولان، باید فرهنگ سازی و اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: درک ضرورت بیانیه گام دوم انقلاب و فهم آن، طراحی سیاست راهبردی و راهبری، حوزه لجستیک و پشتیبانی و حوزه نظارت و بازتولید آن فوق‌العاده مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: حرکت در خط ولایت ضامن موفقیت و پیشرفت، و خلاف آن عامل سقوط، توقف و میرایی است.

وی تصریح کرد: از بیانیه گام دوم انقلاب و فرصت‌هایی که ولایت در اختیار جامعه می‌گذارد نباید استفاده ابزاری شود، بلکه باید خودمان را هزینه اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری کنیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به گفتمان سازی هدایت‌های ولایت، افزود: باید هر فردی در جامعه بر اساس ظرفیت وجودی خودش یک رسانه و مجری فرامین مقام معظم رهبری باشد و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده کند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha