جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن ۲۶ دی، سالروز فرار شاه معدوم از کشور، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است: ‬ در تقویم مبارزات مردم مسلمان کشورمان علیه حکومت طاغوت، ‏‏۲۶ دی ۱۳۵۷‏‏ روزی به یادماندنی است. در این روز شاه مخلوع از کشورمان فرار کرد و بدین ترتیب روند رهایی مردم ایران از استبداد داخلی و سلطه قدرت‌های استکباری شتاب بیشتری به خود گرفت.

در چنین روزی و همزمان با ‏‏فرار شاه‏‏، مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و با پخش گل و شیرینی، این رویداد مهم تاریخی را جشن گرفتند.

این روز آغازی بر پایان سلطه‌ی بیگانگان و جهان خواران بر ایران و پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود و همانطور یکه حضرت امام راحل عظیم‌الشأن فرمودند: رفتن شاه، پیروزی نیست بلکه طلیعه پیروزی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک سالروز فرار شاه معدوم از میهن عزیز، عموم آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار را به شرکت و همکاری در بزرگداشت چهل و سومین عید انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دعوت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha