جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ترور شهید سلیمانی اوج خواری شیطان بزرگ

حوزه/ کتاب " راه تو را ادامه می دهیم" کتابی از انتشارات دارالوفاء است که لحظه اعلام خبر شهادت شهید سردار سلیمانی را در زندان جو بحرین از زبان زندانیان روایت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، یکی از اقدامات انتشارات دارالوفاء بحرینی چاپ کتاب‌های زندانیان بحرین است که هم اکنون در زندان‌های بحرین به سر می‌برند.

انتشارات فرهنگی و رسانه‌ای دارالوفاء روز دوشنبه (۱۷ ژانویه ۲۰۲۲) کتاب «راه تو را ادامه می دهیم» را که داستان واکنش زندانیان بحرینی داخل زندان مرکزی جو پس از اعلام خبر شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را روایت می‌کند، منتشر کرد.

انتشارات دارالوفاء در مقدمه این کتاب نوشته است یکی از مواردی که موجب رشد و آگاهی امت‌ها و ملت‌ها می‌شود، ارتباط آنها با رهبران و میزان اطاعت آنها از دستورات آنهاست.

در ادامه این مقدمه آمده است، شهید سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان محور مقاومت بود و از آنجایی که او حامل پرچم اسلام و حافظ ولایت بود، شایسته است پس از شهادتش احساسات و عواطف مردم را نسبت به ایشان را بشناسیم.

در همین راستا دارالوفاء اقدام به جمع‌آوری داستان‌هایی از زندانیان سیاسی در زندان‌های بحرین درباره واکنش‌های آنان پس از شنیدن خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نموده است.

بر اساس این گزارش، این کتاب نهمین کتاب چاپ شده دارالوفاء از مجموعه روایت‌های زندانیان از داخل زندان است که منتشر شده و تمام این کتاب‌ها نوشته زندانیان بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه است.

ثبت واکنش زندانیان بحرینی به شهادت شهید سلیمانی در یک کتاب

در بخشی از این کتاب آمده است به طور تصادفی با شنیدن این خبر، حال امیرالمؤمنین (علیه السلام) به هنگام شهادت مالک (رضی الله عنه) در ذهنم تداعی شد و چند روز بعد عکس حاج قاسم و رهبر روحی فداه منتشر شد که روی آن نوشته شده بود ای مالکِ من بعد از تو چه کسی را دارم؟

شایان ذکر است، کاربران علاقه مند می‌توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از طریق سایت فرهنگی و رسانه‌ای دارالوفاء تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha