جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ز

حوزه / حجت الاسلام قاسمی، اقامه نماز سردار سلیمانی و رئیس جمهور در کاخ کرملین را دعوت عملی به اسلام دانست و اظهار کرد: رئیس شورای مفتیان روسیه در دیدار با رئیس جمهور گفت نماز شما در کرملین بسیار نمادین و شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود استان اصفهان، ضمن گرامیداشت بهار آزادی که خون بهای هزاران شهید و جانباز است گفت: تعظیم شعائر دینی و انقلابی که حاصل زحمات حضرت امام (ره) و شهدای گلگون کفن و مردم ایثارگر ایران اسلامی بوده باید در رأس برنامه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: انقلابی که به دنبال احیای ارزشهای دینی و تمدن سازی اسلامی است، شایسته نیست برخی با کج سلیقگی و عدم فهم دینی با دایر نمودن جلساتی آن هم با آلات گناه، بخواهند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را در اذهان نسل جوان تداعی کنند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه شکستن حدود شرعی هنر نیست و حواسمان باید باشد که صاحبان اصلی انقلاب را به اسم کار هنری ناامید نکنیم، ادامه داد: با جذاب کار کردن هم می‌توانیم ارزش‌ها را زیر پا نگذاریم.

وی، با بیان اینکه احکام شرعی صاحب دارد، گفت: حساسیت‌های مذهبی با ندانم کاری برخی افراد بی اطلاع از مفاهیم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی، نباید تضعیف شود.

حجت الاسلام قاسمی، به سفر ریاست جمهوری به روسیه اشاره کرد و با بیان اینکه این سفر گامی مهم و موفق برای تحقق اهداف ایرانی قوی است، گفت: دستاوردهای مهم این سفر ریاست جمهوری همکاری اقتصادی در توسعه میادین نفت و گاز احداث پترو پالایشگاه‌ها و انتقال فناوری تا طرح‌های نیروگاهی ریلی و ترانزیتی شمال جنوب و تسهیل تعاملات بانکی است.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه مردم ایران به زودی اثرات توافق نفتی با روسیه را در حوزه نفتی خواهند دید، ادامه داد: آمریکایی‌ها که سال‌ها است به دلیل روحیه مداخله‌جویانه به دنبال به زانو درآوردن ایران هستند، هرگز لیاقت و شایستگی رابطه‌ای مثل رابطه ایران با روسیه را ندارند.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه به اندازه امروز قدرتمند نبوده است، گفت: رابطه ما با روسیه امروز که روسیه تزاری و روسیه کمونیستی نیست و بر اساس احترام متقابل حقوق برابر و عدم مداخله در امور داخلی یکدیگر نه تنها ضروری است بلکه از پشتوانه دقیق راهبردی نیز برخوردار می‌باشد.

قاسمی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای ایجاد امید و نشاط در جامعه به کار برده است، گفت: کسانی که در طول هشت سال مدیریت خود، کشور را بیچاره کردند، هنوز هم با پررویی مشکل کشور را عدم پذیرش fitf معرفی می‌کنند.

امام جمعه بادرود، با اشاره به دومین نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد، گفت: اولین نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد نماز حاج قاسم سلیمانی بود، دومین نماز هم نماز رئیس جمهور در میان مذاکرات رؤسای جمهور ایران و روسیه بود که مذاکرات برای دقایقی به منظور اقامه نماز متوقف شد و ریاست جمهوری نماز خود را در محل مذاکرات اقامه کرد.

حجت الاسلام قاسمی، در پایان اقامه نماز سردار سلیمانی و رئیس جمهور در کاخ کرملین را دعوت عملی به اسلام دانست و تصریح کرد: رئیس شورای مفتیان روسیه در دیدار با رئیس جمهور گفت نماز شما در کرملین بسیار نمادین و شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha