جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افسانه خواست خدایی

حوزه/ نائب رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی شهر شیراز به لزوم استفاده از ظرفیت های حوزوی در بخش فرهنگی شهر شیراز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، افسانه خواست خدایی، پیش از ظهر امروز در همایش ملی «مادران فاطمی» همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، در خصوص توانمندی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: کارگروهی در شورای اسلامی شهر شیراز به نام حوزه علمیه در راستای استفاده از ظرفیت‌های حوزوی تشکیل شده است.

وی در ادامه جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اگر بنا است در حد و اندازه‌ی جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) گامی برداشته شود باید از ظرفیت‌های حوزوی در بخش فرهنگی استفاده کرد، اکنون در برهه‌ای قرار داریم که در بخش فرهنگی مورد تهاجم قرار گرفته ایم از این رو باید از ظرفیت‌های حوزوی در این بخش استفاده شود.

به گفته عضو شورای شهر شیراز در بسیاری از جلسات شورا تاکید شده است تا از ظرفیت‌های خوهران طلبه در بخش حلقه اصلی شورا استفاده شود، در حوزه خواهران بسیاری از طلاب را مشاهده کرده ایم که از نظر علم و سواد بالات راز بسیاری مجموعه‌ها هستند اما متأسفانه نادیده گرفته شده اند.

خواست خدایی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه کبری عنوان کرد: در خصوص عظمت و بزرگی جایگاه حضرت زهرا (س) همین بس که نبی مکرم اسلام (س) ایشان را مادر خطاب کردند، اگر حضرت مریم یک ستاره داشتند حضرت زهرا (س) یازده ستاره، یک خورشید و یک ماه را دارا هستند.

وی در پایان زن بودن را افتخاری برای بانوان برشمرد و گفت: بانوان باید رهروان خوبی برای خدمت رسانی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha