پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برای تبلیغ یک گردن بند و انگشتر نباید از شکل و شمایل یک خانم استفاده شود، گفت: چرا برای مشتری یابی در کالاهای تزئینی باید از زیبایی زن استفاده شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی یک شنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری این شهرستان با تبریک میلاد کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام راحل، افتتاح سامانه فدک در کاشان را کار ارزشمندی دانست و گفت: باعث افتخار است که دانش این سامانه جوشیده از دل جوانان عزیز می‌باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، به اتفاقات آخر شهریور و اول مهر ۵۹ اشاره کرد و گفت: در این مقطع زمانی به موازات حمله صدام به خوزستان دفاع صورت نگرفت، لذا تا بستر دفاع فراهم شود، دشمن برای تجزیه خوزستان از ایران به بهانه هم گویشی و حضور عرب زبانان در این استان با ۱۴ لشکر مجهز تا اهواز پیشروی کرد.

وی، تفکر بنی‌صدر را مشکل اساسی شکل گیری دفاع در خوزستان عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه بنی‌صدر در حمله صدام به این استان اجازه هم سویی بین نیروهای مردمی و سبزپوشان غیور را نمی‌داد، لشگرهای ما آسیب دیدند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بر اساس تفکر امام تمام نیروها در دفاع از کشور برآمدند و دشمن را عقب راندند، گفت: تلاش ۸ سال رزمندگان در دفاع مقدس باعث شد حتی یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد.

وی، با بیان اینکه فرمانده کل قوا استفاده از منطق امام راحل با هم پوشانی تمام نیروها درصدد جنگ با فضای مجازی برآمده است، ادامه داد: متأسفانه هنوز هم پوشانی برای حضور در جبهه دفاع در فضای مجازی را پیدا نکردیم.

آیت الله سلیمانی، با بیان اینکه در اوایل دفاع از فضای مجازی قرار داریم، گفت: امروز در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد امام راحل سامانه فدکی که با اعتبار نام زهرای مرضیه و سرمایه علمی خودجوش منطقه فرهنگی کاشان شکل می‌گیرد، مسئولان امنیتی، نظامی و اجرایی این منطقه به جای حمله به یکدیگر با به وجود آوردن بستر دفاع متحدانه، درصدد حمله به دشمن باشند.

وی، عملیاتی نمودن سامانه فدک کاشان را نیازمند رصد سامانه‌های مضر و مفید این منطقه دانست و تاکید کرد: نباید سامانه‌های فضای مجازی در کاشان به حال خود رها شوند، بلکه با برگزاری نشست مشترک سامانه‌های گوناگون این منطقه به صورت دقیق شناسایی شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه برای تبلیغ یک گردن بند و انگشتر نباید از شکل و شمایل یک خانم استفاده شود، گفت: چرا برای مشتری یابی در کالاهای تزئینی باید از زیبایی زن استفاده شود؟

وی افزود: مسئولان نظامی، قضائی، امنیتی، فرهنگی و دینی دارالمومنین کاشان با دعوت از مدیران سامانه‌ها در یک نشست مشترک، ضمن توجیه، تذکرات لازم در استفاده ابزار غیر مجاز در کارهای تبلیغاتی به آنها داده شود.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: همانطور که کادر درمان و مدافعان سلامت در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا معجزه کردند، شهید دادند و نگذاشتند این ویروس در جامعه منتشر شود، قطعاً در عرصه فضای مجازی هم که قتل گاه جوانان تلقی می‌شود، باید متولیان مربوطه اعم از فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی، حوزه علمیه و …نیز به صورت هماهنگ، همسو و جدی وارد عمل شوند.

تاکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی

روح الله دهقانی آرانی، دادستان انقلاب و عمومی کاشان هم در این جلسه با ابراز تأسف از اینکه به خاطر سیاست زدگی در حوزه فضای مجازی کشور توان تصمیم گیری سلب شده است، گفت: روزانه با رخدادهای بسیار ناهنجار در فضای مجازی شاهد از هم پاشیدگی خانواده‌های زیادی هستیم.

وی با اشاره به الگو برداری از فضای مجازی کنترل شده کشورهای خارجی، کنترل فضای مجازی را نیازمند تلاش همگانی و هم افزایی مسئولان دانست و اظهار کرد: در چین اجازه راه اندازی حتی یک شبکه خارجی داده نمی‌شود، همین طور در کشورهای روسیه و آمریکا فضای مجازی برای کودکانشان قابل دریافت نیست.

دادستان انقلاب و عمومی کاشان، سامانه فدک کاشان را حاصل همفکری مسئولان و نخبگان دانست و با اشاره به اهداف این سامانه، گفت: دسترسی آسان مردم به ضابطین قضائی، ساماندهی فعالان فضای مجازی، آموزش کاربران فضای مجازی و تولید محتوا از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه فدک در کاشان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد ایوبی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای سلیمانی کاملا درست فرمودند