جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واکسیناسیون

کارشناس مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه منطقه بناب گفت: بیش از ۹۹ درصد طلاب، اساتید و خانواده‌های آنها واکسیناسیون عمومی شدند،

حجت الاسلام جواد علیزاده، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه منطقه بناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: درخصوص تفقد معنوی و مالی و سرکشی از طلاب حوزه علمیه، طی سال جاری برنامه‌ریزی شد تا هر ماه از ۵ طلبه سرکشی صورت گیرد.

وی با اشاره به توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین طلاب حوزه علمیه منطقه بناب، ادامه داد: سه اردوی تابستانه همراه با دوره‌های علمی، تحصیلی و اخلاقی در تابستان امسال برگزار شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه منطقه بناب با اشاره به اعزام طلبه و روحانی به نهادهای مختلف مثل آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: حمایت‌هایی از طلاب و روحانیون در زمینه‌های گوناگون از جمله اهدای جهیزیه صورت گرفته است.

حجت الاسلام علیزاده به همکاری امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه منطقه بناب با جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مجموعه‌ها، خاطرنشان کرد: توانستیم با همکاری بانک برای طلاب و روحانیون نزدیک به دو میلیارد وام تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد طلاب، اساتید و خانواده‌های آنها واکسیناسیون عمومی شدند، گفت: تا کنون دو دوره مسابقات ورزشی برگزار شد که یکی از آن به عنوان جامع رمضان و دیگری نیز همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha