چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام خاضع

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی با ملت مظلوم و قهرمان یمن گفت:تظاهرات حمایت از ملت مظلوم یمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی با ملت مظلوم و قهرمان یمن، گفت: سال‌هاست که شاهد تجاوز وحشیانه و جنایت‌های آل‌سعود و امارات با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روزهای اخیر حملات مکرر به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی یمن باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از زنان و کودکان شده است.

وی بیان کرد: این جنایت‌ها قلب هر انسان آزادی‌خواهی را جریحه‌دار می‌کند، جنایت‌های آل‌سعود و امارات در یمن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین شبهات دارد.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: با وجود این همه جنایت در یمن، شاهد سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی هستیم، در حالی که باید کشورهای اسلامی برای محکومیت این جنایت‌ها جلودار و پیشگام باشند.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: حمایت دروغین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از حقوق بشر یک ابزار برای سلطه‌گری آنان در دنیا و به ویژه علیه کشورها و ملت‌های مسلمان است.

خاضع با بیان اینکه طبق آموزه‌های اسلام باید از ملت‌های مظلوم دفاع کرده و مقابل دشمن ظالم بایستیم گفت: فردا جمعه ۸ بهمن تظاهرات مردمی در حمایت و همدردی با ملت مظلوم و قهرمان یمن، همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد، بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ائمه جمعه نیز در خطبه‌ها در مورد اهمیت و ضرورت حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن مطالبی را بیان می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha