جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید طلبه مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان بوشهر گفت: در راستای سرکشی از طلاب و روحانیون ایثارگر و جانباز استان بوشهر بنا شد تا مستندی تهیه شود و افراد توانمند در تألیف کتاب نیز این مسأله را شروع کنند.

حجت الاسلام مرتضی زارع، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در اهواز، اظهار داشت: از طلاب و روحانیون سرشناس و گمنام استان سرکشی صورت گرفت و نسبت به امور آنها پیگیری لازم انجام شد.

وی با اشاره به دیدار و سرکشی از طلاب و روحانیون ایثارگر، جانباز و خانواده‌های شهدای استان بوشهر، گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب با همکاری بسیج طلاب یا دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و شهرستان دیدارهایی صورت گرفته است.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه استان بوشهر ادامه داد: در راستای سرکشی از طلاب و روحانیون ایثارگر و جانباز استان بوشهر بنا شد تا مستندی تهیه شود و افراد توانمند در تألیف کتاب نیز این مسأله را شروع کنند.

حجت الاسلام زارع خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های کرونایی ۱۰۰ مورد اردو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در درون استان بوشهر ویژه طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه برگزار شد.

وی در خصوص نظام وظیفه عمومی و امریه طلاب و دانش آموختگان، گفت: تاییدیه های طلاب در زمینه خدمت مقدس سربازی انجام شد. با همکاری نهادهای مختلف طی سال جاری بالغ بر ۴۶ نفر امریه طلبه هستند.

کارشناس مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه استان بوشهر با اشاره به دریافت مجوز راه اندازی مدرسه معارف در سطح استان، ادامه داد: اقدامات لازم برای راه اندازی آن تا سال آینده در حال مهیا سازی است.

حجت الاسلام زارع با اشاره به پیگیری تأسیس کانون حمایت از طلاب نخبه حوزه‌های علمیه استان بوشهر، عنوان کرد: هدف از این کانون حمایت ویژه از طلاب نخبه در موضوع‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه تجلیل از جهادگران همراه با بیمار در سطح استان بوشهر برگزار شد، افزود: در این اجلاسیه از تمامی زحمتکشان در دوران کرونا قدردانی صورت گرفت.

حجت الاسلام زارع با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی و تبلیغی در سطح استان، اظهار داشت: این گروه‌ها خدمات قابل توجهی به مردم مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم ارائه کردند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکزی نیکوکاری مدارس علمیه راه اندازی شد.

وی به فعالیت دیگری در زمینه ورزشی و تفریحی همراه با برگزاری مسابقات سالم در مناسبت‌های مختلف مثل دهه فجر اشاره کرد و افزود: در زمینه سلامت جسمانی و واکسیناسیون عمومی نیز طلاب استقبال خوبی از واکسن داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha