جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صدا و سیما

در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه یک دیده و شنیده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر درباره هک برخی شبکه‌های رسانه ملی، گفت: همکاران ما درگیر کار هستند و در حال بررسی جزئیات امر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایراد امنیتی برای زیرساخت‌های مورد نظر از قبل در نظر گرفته شده بود، به نظر می‌رسد اتفاق روی داده، اتفاق ساده‌ای نیست و کار پیچیده‌ای است که کسانی که صاحب این فناوری هستند می‌توانند از فکتورها و امکاناتی که خودشان از قبل در نظر گرفتند بهره برداری کنند و به برخی زیرساخت‌ها صدمه بزنند.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی ادامه داد: همکاران ما در حال بررسی موضوع هستند و اقداماتی انجام دادند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم ایرادها را برطرف کنیم.

علیدادی افزود: در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آن‌ها، روی آنتن شبکه یک سیما دیده و شنیده شد.

جزئیات ماجرا:

تصویر شبکه یک سیما برای لحظاتی امروز هک شد و در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه یک دیده و شنیده شد.

مسئولان فنی سازمان صدا و سیما می‌گویند احتمالاً سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، اتفاقاتی شبیه به این در شبکه قرآن، رادیو پیام و جوان هم روی داد.

هشتگ «مرگ بر منافق» در فضای مجازی داغ شد

در پی هک ده ثانیه‌ی شبکه یک سیما و برخی شبکه‌های رادیویی و پخش تصاویر و صوت سران منافقین، کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #مرگ_بر_منافق نسبت به رهبر معظم انقلاب ابراز علاقه کردند.

این هشتگ را برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از آن راه انداختند که عصر امروز برای چند ثانیه تصویر شبکه یک سیما هک و تصاویری از سران منافقین و شعار آنها پخش شد.

بازنشر سخنان حاج قاسم درباره منافقین

کاربران فضای مجازی همچنین کلیپ سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حمایت بزدلانه و تحقیرآمیز آمریکا از گروهک تروریستی منافقین را بازنشر کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha