دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق به تشکیل اهرم فشار جهانی در جهت رهایی جهان از جنگ‌ها و درگیری‌ها، دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق به تشکیل اهرم فشار جهانی در جهت رهایی جهان از جنگ‌ها و درگیری‌ها به ویژه جنگ‌های هسته‌ای که کشورهای بزرگ تلویحاً به آن اشاره دارند، دعوت کرد و گفت: امروز شاهد درگیری آمریکا و روسیه در خصوص اوکراین هستیم.

ایشان با تأکید بر اینکه تمامی نهادهای بین المللی و منطقه‌ای باید در ترسیم چارچوب جهانِ خالی از جنگ و درگیری تلاش کنند، گفت: اگر این درگیری‌های منطقه‌ای و بین المللی کنترل نشود، ممکن است تمامی جهان را در آتش خود بسوزاند.

آیت الله مدرسی صاحبان حکمت و بصیرت را به اعمال فشار به قدرت‌های بزرگ برای تغییر سیاست‌هایشان در سطح جهان دعوت کرد و افزود: باید به سازمان‌های بین المللی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت فشار بیاورند تا قوانین خود را متناسب با تحولات گسترده جهان بروز رسانی کنند.

ایشان تصریح کرد: قوانین و سیاست‌های سابق، قدیمی شده و با توجه به پیشرفت جهان به ویژه به دلیل مسابقه تسلیحاتی که اکثر کشورها در پیش گرفتند، سودمند نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha