چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی از علمای عراق ضمن هشدار نسبت به اینکه توطئه بزرگی علیه ملت های منطقه با هدف شعله ور کردن جنگ های داخلی ویرانگر در حال انجام است، ملت افغانستان را به بیداری دعوت کرد.

گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق ضمن هشدار نسبت به اینکه توطئه بزرگی علیه ملت های منطقه با هدف شعله ور کردن جنگ های داخلی ویرانگر در حال انجام است، ملت افغانستان را به بیداری دعوت کرد تا بعد از خروج نیروهای نظامی قدرت های غربی از این کشور و نقض آتش بس و توسعه نظامی توسط طالبان، گرفتار این توطئه کثیف نشود.

همچنین ایشان، ملت لبنان را به بیداری بیشتر در پی فشار های اقتصادی که در معرض آن قرار دارد، دعوت کرد و گفت: صلح و آرامش داخلی امروز در معرض خطر بزرگی قرار دارد و همه ما باید قبل از گرفتار شدن در گرداب جنگ و درگیری، به دنبال راه حل موثر برای مشکلات باشیم.

آیت الله مدرسی در خصوص بحران برق عراق، مسئولین را به همکاری با ملت برای حل بحران برق منطقی سازی مصرف، کاهش ساعت کاری و بازسازی خطوط برق که توسط تروریست ها تخریب شده دعوت کرد و از سیاستمداران خواست از گرمای هوا برای انحراف افکار عمومی با هدف مکاسب انتخاباتی سوء استفاده نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha