شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان اقدام نیرو های اشغالگر آمریکایی در انتقال ۶۰ تروریست داعشی از زندان های شبه نظامی های (قسد) در حسکه به میدان نفتی"العمر" را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان به مناسبت سالگرد جنگ داخلی لبنان (۱۹۷۵م)، بیانیه ای صادر کرد و گفت: این جنگ با ارتباط خیانت آمیز برخی از لبنانی ها با محور شرارت آمریکایی - اسرائیلی و تلاش آنها برای حذف مسئله فلسطین آغاز شد و بهانه آنها این بود که این مسئله موجب ناامنی و ناراحتی قدرت های بزرگ در رأس آن آمریکا شده است.

این تجمع افزود: امروز این صحنه تغییر پیدا کرد و مقاومت پروژه صهیونیستی آمریکایی را در سال ۲۰۰۰ سرنگون کرد و در سال ۲۰۰۶ آن را شکست داد و بعد از آن قدرت های شرور شکست خورده ملت لبنان را مورد محاصره و در معرض بحران اقتصادی قرار دادند و تلاش کردند که بگویند دلیل این بحران، مقاومت است، امّا دلیل واقعی آن، ائتلاف قدرت های فاسد لبنانی با قدرت های شرور است.

تجمع علمای مسلمان به نشست دو جانبه جنبش امل و حزب الله که برای بررسی چگونگی مقابله با اوضاع سخت در جامعه مقاومت برگزار شده بود، اشاره کرد و از دعوت این دو جنبش به ضرورت تشکیل دولت در اسرع وقت حمایت کرد.

آمریکا از تروریست های داعش برای سرقت ثروت سوریه استفاده می کند

تجمع علمای مسلمان اقدام نیرو های اشغالگر آمریکایی در انتقال ۶۰ تروریست داعشی از زندان های شبه نظامی های (قسد) در حسکه به منطقه میدان های نفتی"العمر" را محکوم کرد و افزود: آمریکا از این مسئله برای سرقت ثروت های ملت سوریه استفاده می کند و نفت های سوریه را به عراق انتقال می دهد.

این تجمع در پایان ملت سوریه را به تشکیل مقاومت فعال برای اخراج نیرو های اشغالگر بیگانه از سرزمین های سوریه دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha