یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید محمدتقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شعیه عراق گفت: استقرار امنیتی کنونی عراق نیازمند بسیج مردمی و پاسداری ملت عراق در کنار نیروهایی است که در جنگ علیه تروریسم داعشی حضور یافته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شعیه عراق در دیدار با جمعی از نیروهای بسیج مردمی گفت: استقرار امنیتی کنونی عراق نیازمند بسیج مردمی و پاسداری ملت عراق در کنار نیروهایی است که در جنگ علیه تروریسم داعشی حضور یافته اند.

ایشان افزود: بسیج واقعی عراق این جمعیت های میلیونی است که گروه گروه برای حضور در مراسم عزاداری و اربعین به سوی کربلا می روند. این جمعیت ها همچون ارتشی هستند.

آیت الله مدرسی اشاره کرد: پاسداری و  مرزبانی ملت عراق در سایه نیروهای امنیتی، هر شهری را به کشوری امن مبدل می سازد.

ایشان بر ضرورت استفاده از تمام توانایی ها و پتانسیل ملت عراق برای مقابله با چالش های امنیتی و محافظت از آن در برابر خطرات تاکید کرد و به راه اندازی دوباره کارخانه سلاح های نظامی و سرمایه گذاری اندیشه ها و توانایی های علمی این ملت در این زمینه دعوت کرد.

معظم له در پایان سخنان خود بر اهمیت نقش علما، خطبا و عشائر عراقی در حمایت از نیروهای امنیتی از طریق هدایت جوانان برای حمایت از استقرار امنیت کشور تاکید کرد.

این هیئت از آیت الله مدرسی به خاطر نقش ایشان در بسیج کردن ملت عراق و حمایت از "الحشد الشعبی" (بسیج مردمی) تشکر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha