شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمپین حمایت از مجاهدان با اهداء ثواب گام های اربعین

حوزه/ آستان مقدس حسینی، با ایجاد یک پویش مردمی(کمپین) از زائران کربلا خواهست ثواب تعدادی از قدم های خود در مسر کربلا را به رزمندگان میدان های جنگ اهداء کنند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، افضل الشامی سخنگوی رسمی آستان مقدس حسینی گفت: این آستان با ایجاد یک کمپین از زائرانی که به سمت کربلا می آیند، می خواهد ثواب تعدادی از قدم های خود در مسر کربلا را به برداران خود در میدان های جنگ اهداء کنند، زیرا  بسیاری از آن مجاهدان نیز در سال های گذشته به زیارت اربعین مشرف می شدند و امروز به برکت حضور و دلاوری های آنها در میدان نبرد است که در بسیاری از استان های عراق امنیت برقرار است و زائران حسینی از نقاط مختلف جهان می توانند در امنیت به زیارت اربعیین حسینی مشرف شوند.

وی افزود: زائران با این اقدام همراهی و همدلی خود با مجاهدان را اعلام می کنند و این کار سبب قوت قلب مجاهدان عراقی خواهد شد. آستان قدس حسینی مراکزی را برای ثبت و شمارش قدم های اهدایی از طرف زائران مشخص کرده است و در نهایت تعداد این ثواب های اهدایی را اعلام می کند.

الشامی با بیان این که ما این تجربه را در سال گذشته نیز داشتیم گفت: در سال گذشته جمعیت بسیاری از زائران در این کمپین شرکت کردند و بیش از یک میلیارد قدم ثبت شد. در سال گذشته برخی زائراین ثواب کلیومترها از مسیر و برخی حتی ثواب تمام قدم هایشان را اهداء کردند.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha