دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اکران فیلم های جشنواره فجر برای طلاب

حوزه / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در بندرعباس برگزار می‌شود و ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در سینماهای بندرعباس اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب شهر بندرعباس هم‌زمان با تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه‌مندان و مخاطبین جشنواره اکران می‌گردد.

جهانگیری تاکید کرد: طبق هماهنگی با ستاد جشنواره این ۱۶ فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز کرد: مخاطبین جشنواره می‌توانند در زمان آغاز بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از سه درگاه https://cinematicket.org/، https://www.irantic.com/، https://gisheh7.ir/، بلیط‌های جشنواره را تهیه کرده و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در بندرعباس فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشا بنشینید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha