شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
باب الحوائجی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: شرایط جوان امروز با وجود فضای مجازی و هجمه‌های بی وقفه‌ دشمنان با سال‌های ابتدایی انقلاب تفاوت بسیاری دارد، بنابراین باید برای جوانی که امام(ره) و جنگ را ندیده با تعمق به برنامه‌ها نگاه کنیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مهدی باب الحوائجی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استانی، با تاکید بر اهمیت توجه به جهاد تبیین در جامعه، اظهار داشت: شرایط مردم در سال ۵۷ با مردم در سال ۱۴۰۰ بسیار متفاوت است و لذا لازم است که برنامه‌ریزی‌ها متناسب با شرایط روز تدوین شود.

وی افزود: در اوایل انقلاب و دهه ۶۰ دانش آموزان و جامعه، امام (ره) را دیده بودند و خفقان دوران طاغوت را درک کرده بودند، بنابراین جشن و سرور آنها به واسطه تحقق انقلاب اسلامی، جشنی قلبی بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه پس از آن دوران نیز فرزندان رزمندگان وارد عرصه شدند که هر روز با شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس روبرو بودند، مطرح کرد: شرایط جوان امروز با وجود فضای مجازی و هجمه‌های بی وقفه دشمنان با سال‌های ابتدایی انقلاب تفاوت بسیاری دارد، بنابراین باید برای جوانی که امام (ره) و جنگ را ندیده با تعمق به برنامه‌ها نگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تبیین شعائر و بیان اهداف انقلاب اسلامی باید از تمام ابزارها استفاده کرد، گفت: مدیران در دهه فجر با برنامه‌ای قوی و استفاده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در راستای تحقق جهاد تبیین باید وارد میدان شوند.

باب الحوائجی با تاکید بر اینکه باید از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد، خاطر نشان کرد: کار برای فرزندان امروز، به مراتب سخت‌تر از کار برای نسل‌های اولیه انقلاب است.

تلاش رسانه‌های معاند برای تخریب امام جمعه همدان

وی با بیان اینکه هر حرکتی توسط نیروهای داخلی با اقدام متقابل دشمنان و معاندان مواجه می‌شود، گفت: شاهد هستیم که هر چند شب یک بار متنی برای تخریب امام جمعه همدان به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور، در شبکه‌های معاند کار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: همان طور که در اوایل انقلاب دشمنان بهشتی‌ها را تخریب می‌کردند امروز نیز افراد شایسته و تأثیر گذار جامعه و انقلاب را تخریب می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به اقامه نماز توسط حجت الاسلام‌والمسلمین رئیسی در کاخ کرملین، یادآور شد: در داخل این کاخ چندین سال نامی از خدا نبود، اما این اتفاق به برکت انقلاب اسلامی رخ داد و رئیس جمهور مکتبی جمهوری اسلامی، نام خداوند را در این کاخ طنین‌انداز کرد.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال انتشار است، گفت: انقلاب اسلامی تنها به دست رئیس جمهور نباید منتشر شود و باید نقش دانش آموزان و نسل جوان در تحقق این مسئله نیز روشن شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: باید به خاطر داشته باشیم که دهه فجر به راحتی به دست نیامده است که به راحتی آن را از دست بدهیم و لازم است که به شایستگی از این ظرفیت حفاظت و استفاده کنیم.

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه‌های مختلف در راستای برگزاری با شکوه جشن ایام الله دهه فجر امسال ارائه داد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha