جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه / فیلم مستند «بزرگترین تروریست جهان» در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین فیلم مستند «بزرگترین تروریست جهان» به تهیه کنندگی و کارگردانی حجت الاسلام عباس افشار رتبه دوم را کسب نکرد.

حجت الاسلام عباس افشار در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین گفت: این فیلم مستند ۱۵ دقیقه می‌باشد و تمامی تصاویر آن در سوریه مناطق حلب، حصیا، حمص، نبل الزهرا ضبط شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهید سلیمانی معادلات را خوب می‌شناخت و بهترین راه‌حل را ارائه می‌داد، چرا که او مرد میدان‌های سخت بود و در خط مقدم، تصمیمات واقعی را می‌گرفت.

افشار ادامه داد: آنچه سردار سلیمانی را در چشم جهانیان و ملت بزرگ ما عزیز کرد، تجربه گران‌مایه دفاع مقدس، ایمان، اخلاص و توکل به خدا، آرمان‌گرایی واقع‌بینی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌کارگیری دقیق تدابیر رهبری و ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر ایشان بود.

وی اظهار کرد: ملیت برای او معیار نبود، بلکه هر کجا وظیفه شرعی و انسانی حکم می‌کرد او حضور داشت و هر جا مظلوم بود آنجا را حرم می‌دانست و مدافع حرم بود.

افشار همچنین از محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تقدیر کرد.

رتبه دوم مستند «بزرگترین تروریست جهان» در جشنواره ابوذر قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha