شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از جایگاه‌های اساسی که زیربنایی حساس در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود و سقوط یا رشد جامعه را فراهم می‌کند، آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، شب گذشته در دیدار معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر کرده بود، اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خطیر و سنگین است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از جایگاه‌های اساسی که زیربنایی حساس در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود و سقوط یا رشد جامعه را فراهم می‌کند، آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: اگر کار و تلاش در مجموعه آموزش و پرورش صورت گیرد، در آینده می‌توان شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.

حسینی ضمن تاکید بر اینکه آموزش و پرورش افراد و جوانان این جامعه را می‌سازد، یادآور شد: شرایط کرونایی خسارت‌های بسیاری به حوزه آموزش و تربیت وارد کرد و می‌طلبد که به صورت انقلابی در این حوزه وارد شد و جهت جبران کمی و کاستی‌ها اقدامات لازم را انجام داد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه مدیرکل جدید توانمندی خوبی دارد، افزود: مدیرکل جدید با همکاری افراد این حوزه می‌تواند در زمینه کمبودهای پیش آمده تلاش‌های لازم را انجام دهد.

وی از معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درخواست کرد تا همکاری‌های لازم را با سازمان آموزش و پرورش استان در زمینه جبران کمبودها داشته باشند.

حسینی ضمن تبریک به مدیرکل جدید و تشکر از زحمات مدیر کل سابق سازمان آموزش و پرورش استان، گفت: همکاری با آموزش و پرورش را یک تکلیف می‌دانم و در این راستا همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha