پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
انقلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، تصریح کرد: آن مرجع عالیقدر پاسدار احکام اسلامی، مدافع انقلاب و فقیهی پژوهشگر بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، تصریح کرد: آن مرجع عالیقدر پاسدار احکام اسلامی، مدافع انقلاب و فقیهی پژوهشگر بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه اظهار کرد: ایام الله دهه فجر دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب و نهضت‌های سیاسی جهان است چرا که رویدادهایی که در ایام الله دهه فجر به وقوع پیوست را در تاریخ جهان به یاد نداریم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی همه معادلات عالم را به هم ریخت، افزود: رویدادها و اتفاقات ایام الله دهه فجر را باید در قالب آثار هنری فاخر و همچنین فیلم و مستند برای مردم بیان کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، استان لرستان جولانگاه گارد شاهنشاهی بود، خاطر نشان کرد: جوانان غیور و ولایی لرستان پشت سر روحانیت در برابر گارد شاهنشاهی مقاومت کرده و با شهادت خود ارمغان آزادی استقلال را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان در مهر ماه ۵۷ در اعتراض به رژیم پهلوی کلاس‌های خود را تعطیل کردند، گفت: در دهه فجر ۵۷ ستون فقرات زورگویان عالم شکسته شد و فجر اسلامی طلوع کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز رسالت همه ما به ویژه دانش آموزان در صیانت از اهداف انقلاب اسلامی سنگین است، افزود: برای بقای اهداف نظام اسلامی باید متحد و همدل باشیم و از خواسته‌های شخصی خود بگذریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha