پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ارومیه

حوزه/در جلسه هماهنگی مدیریت مساجد ارومیه، بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مساجد برای متولیان آن‌ها در جهت تعالی اهداف انقلاب اسلامی و حکرت در مسیر تمدن سازی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه هماهنگی مدیریت مساجد ارومیه امروز با حضور مسئولین سپاه، اوقاف ارومیه و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام منصور امامی در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای هیئت امناهای مساجد، اظهار داشت: مساجد باید به سمت احصاء مشکلات محلات و حل آن‌ها قدم بردارد و در این راستا هیئت امناها، روحانیون و مسئولین پایگاه‌های بسیج نقش محوری دارند.

وی اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی دوره‌های مهارت افزایی و آموزشی برای روحانیون و ائمه جماعات مساجد برگزار می‌کند و لازم است این دوره‌ها برای هیئت امناها و مسئولین پایگاه‌های مساجد نیز برگزار شود و تبلیغات اسلامی آمادگی برگزاری آن را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که مساجد باید به سمت تمدن سازی اسلامی پیش بروند، گفت: در نظام اسلامی باید مدیریت مسجد مورد توجه جدی قرار گیرند و زمینه را برای حضور نوجوانان، جوانان و عموم مردم فراهم سازند.

سرهنگ محمد پورقلی، معاون هماهنگ کننده سپاه ارومیه نیز در این جلسه گفت: تمام برنامه‌هایی که از سوی کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مساجد در محلات اجرا می‌شود در قالب محله اسلامی خواهد بود و تمام تلاش متولیان امر در این قرارگاه ایجاد تحول در محلات و حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی است.

در این جلسه مسئولین حاضر بر لزوم برگزاری جلسات هماهنگی ماهانه، دوره‌های آموزشی مدیریت مساجد برای متولیان آن‌ها، برنامه‌ریزی برای مساجد راکد و نیمه فعال، استفاده از ظرفیت و امکانات محلات خصوصاً تحصیل کرده و جوانان در تعالی اهداف انقلاب اسلامی و تقسیم کارها و مسئولیت‌های مربوط به اداره مسجد تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha