شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصطفی میرزایی

امام جمعه موقت بخش چغادک گفت: مسئولیت‌های امروزی که دستمان است فکر نکنیم که در قیامت نسبت به آنها پاسخگو نیستیم؛ امروز به حکم رهبری باید به میدان بیاییم و در جهاد تبیین شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای بخش چغادک در ایام دهه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی میرزایی، امام جمعه موقت بخش چغادک در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمن امروز دارد انحراف در اذهان ایجاد می‌کند که ما ایثار شهدا را نبینیم.

وی با بیان اینکه باید درس افتادگی و بندگی را از مکتب شهدا یاد بگیریم گفت: شهدا افتادگی و بندگی را برایمان معنا کردند و بدانیم که اگر بخواهیم به تعالی روحی برسیم باید از فرصت‌های ناب بندگی و خدمت استفاده ببریم.

امام جمعه موقت بخش چغادک افزود: مسئولیت‌های امروزی که دستمان است، فکر نکنیم که در قیامت نسبت به آنها پاسخگو نیستیم؛ امروز به حکم رهبری باید به میدان بیاییم و در جهاد تبیین شرکت کنیم.

حجت الاسلام میرزایی به تلاش‌های دشمن برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن اعتقاد داشت ایران چهلمین بهار خود را نمی‌بیند، اما دیدید که چه شد و کار به جایی رسیده که امروز آمریکایی‌ها می‌گویند تحریم‌ها اثر بخشی نداشته است.

امام جمعه موقت بخش چغادک به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی دو مؤسسه انگلیسی، ایران امروز جز امن‌ترین کشورهای جهان، قطب کشاورزی خاورمیانه، دارای دومین ارتش سایبری جهان، سومین مرکز عضو پیوند، سومین کشور پیشرفته جهان در سلول‌های بنیادین و ششمین کشور پرتاب کننده موجود زنده به فضا است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha