دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه قم گفت: این دانشگاه تعامل خوبی با صنعت گران و تعاونی‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه قم اظهار داشت: اساتید دانشگاه قم با مدارج علمی بالا در زمینه مختلف آماده همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در دانشگاه قم وجود دارد و با امضای تفاهمنامه می‌توانیم از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شویم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم تصریح کرد: با سرکار آمدن دولت انقلابی شاهد هستیم که قدم‌های خوبی در مسیر رشد و توسعه کشور برداشته می‌شود که قطعاً با حمایت و پشتیبانی‌های مراکز علمی دولت نیز در برنامه‌های خود موفق‌تر وارد عمل خواهد شد.

وی ابراز داشت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در همه زمینه‌ها در خدمت دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه و اجتماعی باشیم و امضای تفاهم نامه اولین گام در این مسیر است.

رئیس دانشگاه قم در ادامه با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: وظیفه ما در مقطع کنونی این است که همه جانبه در خدمت انقلاب و نظام باشیم و از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و عمران کشور بهره بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha