دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر آشنا سازی نسل جوان با جایگاه ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: پدران، مادران، پیشکسوتان و بزرگان باید تبلیغات دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه رهبری و مرجعیت شیعی را با آگاه سازی جوانان خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد قائم آل محمد (ص) خیابان شمس آبادی کاشان، به نقش امام راحل در نهضت پانزده خرداد ۴۲ اشاره کرد و گفت: امام راحل به عنوان یک مجتهد و سلاله پیامبر از فیضیه صدای اعتراض را در سال ۴۲ علیه رژیم ستم شاهی بلند کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، افزود: رژیم پهلوی گمان می‌کرد با سرکوب طرفداران نهضت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ در میدان ژاله تهران و ورامین می‌تواند جلوی صدای اعتراض‌ها را بگیرد، غافل از اینکه این نهضت روز بروز در سراسر کشور گسترده‌تر شد.

وی، با بیان اینکه دین شناسی کار آسانی نیست، گفت: دین شناس واقعی کسی است که سال‌های متمادی در درون حوزه با ادبیات، منطق، اصول، فقه، تفسیر و… سر و کار داشته باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه در اسلام فقیه اسمی، جناحی و گروهی نداریم، گفت: از نگاه امام رضا (ع) فقیه باید خیرش مانند باران رحمت الهی به همگان برسد، وقتی می بارد فرقی برای مسلمان، منافق و کافر قائل نشود، لذا وقتی که رژیم ستم شاهی ساقط شد، امام خمینی (ره) نفرمود جمهوری شیعی پیروز شد، فرمود جمهوری اسلامی پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه پیوند مردم با مرجعیت، پیوند حزبی، گروهی، جناحی و سیاسی نیست، بلکه پیوند ایمانی و اعتقادی است، تصریح کرد: پیوند مردم با امام خمینی (ره) ریشه رژیم طاغوت را سوزاند. الان هم پیوند ردم با رهبر معظم انقلاب، دنیای استکبار را به زانو در آورده است.

وی در ادامه به خطرات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان و مرجعیت و انقلاب به کار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر آشنا سازی نسل جوان با جایگاه ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: پدران، مادران، پیشکسوتان و بزرگان باید تبلیغات دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه رهبری و مرجعیت شیعی را با آگاه سازی جوانان خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha