شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن مردم شهرکرد

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و معنوی بود که برای مردم ایران استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، استاد حوزه علمیه خواهران لرستان، در نشست «بررسی ابعاد تأثیر پذیری انقلاب اسلامی از نهضت امام حسین (ع)» که به صورت مجازی ویژه خواهران طلبه لرستانی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و معنوی بود که برای مردم ایران استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم ولایی، گسترش معنویت و اخلاق، قطع نفوذ خارجی و تأمین استقلال ملی از دیگر برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: از بین بردن ماهیت طبقاتی در ایران و حل بحران مشارکت سیاسی از دیگر دستاوردهای بنیادین و معنوی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) بوده است بیان کرد: امروز مردم آزادی خواه و مسلمان جهان به تبعیت از قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استبداد مبارزات خود را ادامه می‌دهند.

فلاحی نیا در پایان با بیان اینکه باید با بصیرت و روشنگری در راستای ترویج روحیه انقلابی در جامعه همت خود را بکار گیریم، خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم و پیاده نمودن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند همت جهادی و تبلیغ مستمر مبلغان دینی و فرهنگی هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha