دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی خودرویی

حوزه/ رئیس پلیس راهور استان قم محدودیت های ترافیکی مراسم رژه خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن در قم را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا صدفی اظهار کرد: به منظور هر چه باشکوه برگزار کردن مراسم روز ۲۲ بهمن محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۶ صبح در مسیر برگزاری رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسیر تجمع موتورسواران ساعت ۹ صبح در تقاطع "عماریاسر-انقلاب" بوده و مسیر حرکت موتورسواران از تقاطع "عماریاسر-انقلاب" به طرف تقاطع "سجادیه-بلوار سمیه، بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران است و همچنین محل تجمع خودروهای شرکت کننده در این مراسم تقاطع "حجتیه و میدان روح ا…" است.

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: مسیر حرکت نیز "میدان روح ا…، تقاطع ناشران، میدان معلم و بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران" است.

وی تاکید کرد: از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ توقف هرگونه وسیله در محل رژه موتوری و خودرویی ممنوع بوده و در صورت پارک با جرثقیل به محل دیگری انتقال داده خواهد شد.

صدفی اضافه کرد: با توجه به نحوه برگزاری مراسم رژه موتوری و خودرویی و افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک از کلیه همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه با شکوه تر این مراسم از پارک دوبل و رها کردن خودروها بدون راننده به منظور ایجاد ترافیکی روان در مسیر برگزاری مراسم در مسیرهای اعلامی اجتناب و خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha