چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمدمهدی تسخیری

حوزه/ معاون ارتباطات و امور بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: نیازهای بشریت امروز در بیانیه گام دوم انقلاب دیده شده به‌طوری‌که بر روی عدالت، استقلال، آزادی، معنویت و ایجاد تمدن نوین اسلامی در این بیانیه آمده و بر روی آن تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تسخیری پیش از ظهر امروز در همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش‌های دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، با اشاره به موضع انقلاب در خصوص مذاهب مختلف اظهار داشت: ایجاد انسجام بین ادیان مذاهب، پشتیبانی از ادیان و تقریب مذاهب در بین ادیان داخل کشور در طی ۴۳ گذشته در کشور به‌خوبی عملیاتی شده و در واقع موضع انقلاب در برابر ادیان دیگر بوده است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: نیازهای بشریت امروز در بیانیه گام دوم انقلاب دیده شده به‌طوری‌که بر روی عدالت، استقلال، آزادی، معنویت و ایجاد تمدن نوین اسلامی در این بیانیه آمده و بر روی آن تاکید شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری افزود: باید با سعه صدر به امور نگاه کرد و با حمایت از انسان‌ها به پیش رفت از همین رو در بیانیه گام دوم بر رسیدن به اهداف با بهره‌گیری از توان همه مردم تاکید شده است.

وی ابراز داشت: تلاش در جهت تحقق عدالت در این بیانیه دیده شده و خواسته شده که تمام ارکان نظام در این مسیر تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha