یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قدرت نظامی ایران

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: اولین دستاورد نظامی امنیتی انقلاب اسلامی را می‌توان محوریت تأمین منافع ملی و اسلامی و نه به منافع بیگانگان دانست.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان به برخی از دستاوردهای نظامی امنیتی جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین دستاوردهای نظامی امنیتی انقلاب اسلامی ایران عبارت در چند مقوله قابل بررسی و تحلیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار کرد: اولین دستاورد نظامی امنیتی انقلاب اسلامی را می‌توان محوریت تأمین منافع ملی و اسلامی و نه به منافع بیگانگان دانست.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه با اشاره به استقلال در فرماندهی در دوران انقلاب اسلامی، بیان داشت: پیشرفت و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی از دیگر دستاوردهای این انقلاب در حوزه نظامی و امنیتی است که این امر برای همه عیان و هویداست.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: به طور کلی، می‌توان عملکرد نیروهای مسلح در دوران پهلوی را در این ۳ مورد خلاصه کرد:

۱- از دست دادن سرزمین و عزت ایران

۲- دخالت نظامی در دیگر کشورها برای منافع غرب

۳- سرکوب و کشتار ملت ایران برای تحکیم رژیم پهلوی.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: با تشکیل انقلاب اسلامی تحولی شگرف در عملکرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد؛ به گونه‌ای که با وجود جنگ تحمیلی هشت ساله تمام عیار عراق و حمایت همه جانبه تسلیحاتی، اطلاعاتی، نیرویی، مالی و تبلیغاتی غرب و شرق و ارتجاع عرب علیه جمهوری اسلامی ایران، نه ‎ تنها یک وجب از خاک کشور جدا نشد، بلکه با شکست دشمن متجاوز، او را به پرداخت خسارات وارد شده مجبور کرد.

این استاد حوزه در پایان تاکید کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به چنان اقتداری دست‎ یافته است که ضمن بازدارندگی در مقابل تهاجم نظامی دشمنان، به کشورهایی که در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی آمریکایی صهیونیستی قرار دارند، کمک‌های نظامی و مستشاری می‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha