یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: ایثار و از خود گذشتگی با حفظ روحیه جهادی، مهمترین اصل ترویج ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: تأثیر اسلام، نقش بی‌بدیل رهبری و حضور پرشور قشرهای گوناگون مردم در جبهه‌های نبرد در شکل‌گیری دفاع مقدس تأثیر بسزایی داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: ایثار و از خود گذشتگی با حفظ روحیه جهادی، مهمترین اصل ترویج ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

امام جمعه رشت، بهره‌مندی از الگوهای مدیریتی سال‌های دفاع مقدس را برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده مؤثر دانست و افزود: با کمک گرفتن از ایده پردازان و فرماندهان جوان دفاع مقدس می‌توان، امروز، چالش‌های بسیاری را از پیش رو برداشت و مشکلات را حل کرد.

سرهنگ حبیبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان هم در این دیدار، خوداتکایی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ترویج و توسعه فرهنگ و الگوی جهادی دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف اجرایی را از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: می‌توان معارف و دستاوردهای دفاع مقدس را با استفاده از ابزار هنر به ویژه برای مخاطب نوجوان و جوان به خوبی تبیین و ماندگار کرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha