شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود، گفت: پرداخت‌ها مبتنی بر عدالت باشد و تلاش کارگران نیز بر پایه عدالت مورد سنجش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به تشریح جایگاه کار و فعالیت در اسلام پرداخت و اظهار داشت: در نگاه اسلام، کار و فعالیت دارای جایگاه ارزشمند و والایی است تا جایی که در روایات و سیره اهل بیت (علیهم السلام) این مسئله بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود، گفت: پرداخت‌ها مبتنی بر عدالت باشد و تلاش کارگران نیز بر پایه عدالت مورد سنجش قرار گیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اداره کار و رفاه اجتماعی، ارتباط با اتحادیه‌های کارگری را جز اولویت‌های خود بداند، مطرح کرد: حمایت از جامعه کارگری و تولید کنندگان که در شرایط فعلی در خط مقدم مبارزه قرار دارند، نیاز امروز جامعه است و باید مورد توجه مسئولان امر باشد.

وی با اشاره به اینکه تحقق رفاه اجتماعی در گرو تقویت کار است، گفت: رفاه نتیجه کار است، یعنی اگر تولید نباشد و موانعی بر سر راه تولید کننده وجود داشته باشد، به رفاه دست پیدا نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه هر چه فرهنگ دینی و تعهد به خداوند تقویت شود، تعهد به خلق خدا نیز تقویت خواهد شد، یادآور شد: لازم است تا مسئولان از فرصت به وجود آمده برای خدمت به مردم بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha