دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1008638
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
اسمعیل جهانگیری؛ مدیرکل ارشاد هرمزگان

حوزه / مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان از برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری «آسمان هشتم» با حضور ۱۰ استان به میزبانی میناب خبر داد.

اسمعیل جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: میناب به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان هرمزگان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان بهره برد.

وی، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری «آسمان هشتم» به میزبانی میناب، عنوان کرد: جشنواره «آسمان هشتم» با حضور شرکت کنندگانی از روستاهای ۱۰ استان کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: هم افزایی و تعامل بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این‌گونه برنامه‌ها می‌تواند تأثیرات مثبتی در شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان هرمزگان و شهرستان میناب داشته باشد.

جهانگیری اظهار کرد: جشنواره‌های فرهنگی در سطح ملی و منطقه‌ای فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان برای مهمانان و مسئولین کشوری که در برنامه حضور خواهند داشت فراهم می‌کند.

وی، با ذکر این نکته که روستای «کردر رضوی» شهرستان میناب، میزبان برنامه‌ها است، تشریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته‌های سرود، تئاتر، کتاب‌خوانی، صنایع دستی و فیلم کوتاه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: جشنواره ملی «آسمان هشتم» هفتم الی دهم اسفندماه همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلامی (ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha