یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کانون مساجد هرمزگان

به مناسبت اربعین حسینی و به همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع)، تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران شهرستان میناب اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شب گذشته تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» به نویسندگی و کارگردانی محمد زارعی و بازیگری ۳۰ نفر از هنرمندان مسجدی در روستای سرباران شهرستان میناب اجرا شد.

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در کنار پرداختن به ماجرای اسیری اهل بیت امام حسین(ع) به ویژه داستان «خرابه شام»، اختلافات بین ارکان مسجد و آسیب های این حوزه و همچنین نقش وحدت و همدلی در رسیدن به مسجد طراز اسلامی را نیز روایت می کند.

این نمایش با همخوانی سرود با موضوع وحدت و همدلی توسط همه بازیگران که از اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) بودند، کلید خورد و سپس صدای چاوشی از سه گوشه صحنه نمایش بلند شد و پس از قطع صدا، نوبت به حضور بازیگری در نقش یکی از لشکریان عمر سعد و یکی از کسانی که از لشکر امام(ره) گریخته، رسید که در کنار شط به روایت آنچه بر آنها گذشته. پرداختند.

فوزیه کبابی به عنوان مربی سرود، نبی الله غلامی و راضیه کبابی در بخش موسیقی، محمد کبابی، پوریا پورزارعی و فاطمه کبابی در نورپردازی، محمد زارعی در طراحی لباس، صحنه و دکور، محمد کبابی در صدابرداری، مرضیه حسن پور، مهدیه کبابی، ابراهیم زحمت کش، مهرداد زارعی و مرتضی رنجبری در تیم رسانه ای و مهره میرزایی و فوزیه کبابی در تدارکات تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» همکاری کردند.

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» پنجشنبه شب ۱۶ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در روستای سرباران بخش تیاب با استقبال اهالی هنر دوست این روستا، روستاهای همجوار و محلات سطح شهر میناب اجرا شد.

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران اجرا شد

تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران اجرا شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha