جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن بزرگ امامت و ولایت در پارک آنامیس شهرستان میناب برگزار شد

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب گفت: جشن بزرگ امامت و ولایت با حضور عموم در پارک آنامیس شهرستان میناب برگزار شد.

سیده فوزیه موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت با حضور عموم مردم شهرستان میناب در پارک آنامیس شهرستان میناب استان هرمزگان با استقبال خوب گسترده مردم روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه طلاب این مدرسه به صورت خودجوش و با همکاری فرهنگی تبلیغی مدرسه پیگیری برگزاری این جشن را به عهده گرفتند، افزود: این طلاب با هماهنگی های لازم با نهادهای مختلف اعم از بسیج، شهرداری، سپاه پاسداران، بیمارستان و... موفق به برگزاری این جشن شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب میناب به ویژه برنامه های این جشن اشاره کرد و گفت: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود خواهران، مسابقه، اهدای جوایز و ... همراه با پذیرایی از میهمانان از برنامه های این جشن بود.

استاد حوزه با بیان اینکه طلاب برای کودکان نیز برنامه های سرگرم کننده ی داشتند، خاطر نشان شد: در بخشی از این مراسم غرفه هایی برای کودکان اعم از نقاشی، کاردستی، بازی و سرگرم و ... نیز تدارک دیده شد.

خانم موسوی در پایان گفت: در حاشیه این مراسم، غرفه های معرفی صنایع دستی، نمایشگاه عفاف و حجاب، لوازم التحریر، غرفه معرفی کتب سیر مطالعاتی از جمله کتاب های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، پخت نان محلی و ... نیز وجود داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha