شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با تاکید بر ترویج روحیه جهادی در بین طلاب گفت: باید یک سیر مطالعاتی همچون انقلاب اسلامی و تحولات آن را برای آنان برنامه ریزی و تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان بوشهر، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته یادآور دفاع و مقاومت هشت ساله ملت ایران و شهیدانی است و امروز ما هر چه داریم از خون  شهدایی است که از مسیر اهل بیت(ع) پیروی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بر ایجاد انگیزه برای طلاب تاکید کرد و ابراز داشت: شنیدن حرف های طلاب ضروری است و آنچه که یاد گرفتیم را در اختیار آنها قرار دهیم.

حجت الاسلام خدری با تاکید بر ترویج روحیه جهادی در بین طلاب، گفت: مطالعات اجتماعی و انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که باید طلاب بدان توجه جدی داشته باشند. اگر مطالعات جنبی نداشته باشیم کارآمدی طلبه دچار مشکل می شود، لذا باید یک سیر مطالعاتی همچون انقلاب اسلامی و تحولات آن را برای آنان برنامه ریزی و تعریف کرد.

وی، توجه بیشتر به انس با قرآن و روایات، ارتباط با مردم و مساجد و مدارس، تهذیب نفس و اخلاق مداری را از جمله مواردی عنوان کرد و طلاب باید به صورت جهادی نسبت آن اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام خدری افزود: طلاب بایستی در این عرصه ها یک حرکت جهادی داشته باشند و در بحث ارتباط با مردم روابط عمومی خود را تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha