پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: همه مسئولان بدانند که بر سفره شهدا نشسته اند، لذا باید خود را وفادار به آرمان های انقلاب بدانند و در مسیر خدمت به مردم و حفظ ارزش های دفاع مقدس گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امیرالمونین (ع) شهرستان آوج برگزار شد، گفت: سال های زیادی از آن دوران سراسر عزت و غرورمی گذرد و باید همچنان با تبیین آن حوادث روشن تاریخی، در مسیر پیگیری اهداف و مطالبات پیشکسوتان همیشه سرافراز هشت سال دفاع مقدس حرکت کرد.

استاد حوزه علمیه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و الامقام روحانیت که در جبهه های حق علیه باطل حماسه ها رقم زدند، بیان کرد: روحانیت وظیفه تقویت باورهای دینی و اعتقادی را بر عهده داشتند و عده ای از روحانیون هم در یگان های نظامی دوشادوش رزمندگان با دشمن بعثی می جنگیدند.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: تشویق و ترغیب مردم به حضور در میدان های نبرد، ایجاد روحیه استقامت و مقاومت، دادن امید به مردم، حضور در خط مقدم جبهه و ... از جمله نقش های روحانیت در حماسه ماندگار دفاع مقدس است.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: همه مسئولان بدانند که بر سفره شهدا نشسته اند، لذا باید خود را وفادار به آرمان های انقلاب بدانند و در مسیر خدمت به مردم و حفظ ارزش های دفاع مقدس گام بردارند.

استاد حوزه علمیه استان قزوین در پایان عنوان کرد: در شرایط امروز هم وظیفه دفاع احساس می شود و روحانیت با آگاه سازی مردم می تواند به عبور ایمن از شرایط سخت اقتصادی و فرهنگی کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha