چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کورش زارعی

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در توصیف خویش از مرحوم فرج‌الله سلحشور از وی با عنوان" مرد خدا" یاد کرد که قطعاً جایش در سرای دیگر بسیار خوب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کورش زارعی، یکشنبه شب طی سخنانی در برنامه" اهالی شب" شبکه چهارم سیما و در گفت‌وگو با سید مهرداد ضیایی، مجری این برنامه در توصیف خود از شخصیت و آثار مرحوم فرج‌الله سلحشور اظهار داشت: در یک کلمه و عبارت می توانم از مرحوم سلحشور به عنوان" مرد خدا" یاد کنم.

وی افزود: سلحشور از وقتی خودش را پیدا کرد برای خدا کار می کرد و به نظر من، راز ماندگاری و محبوبیت سریال یوسف پیامبر(ع) در کشورهای مختلف جهان، اخلاص ایشان بود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور همچنین گفت: از جمله ویژگی های بارز این مرد خدا، تواضع ایشان بود به نحوی که همیشه قبل از این که ما به ایشان سلام کنیم، ایشان به ما سلام می کرد و حقیقتاً پایبند به موازین اخلاقی و دینی بود و قطعاً جایش در سرای دیگر، بسیار خوب است.

وی در خصوص نقش آفرینی اش در سریال یوسف پیامبر بیان داشت: من نقش لاوی را در این سریال بسیار دوست دارم چون مرا به دنیای بازیگری معرفی کرد و این نقش باعث شد که سینما را بهتر بشناسم و بهتر به مخاطبان عام معرفی شوم. به نظرم، این نقش در یادها ماند که البته باید از راهنمایی بسیار خوب مرحوم سلحشور در این خصوص یاد کنم، ضمن آن که ایشان به خود من می گفت از بین یازده برادر یوسف، نقش لاوی برای من خیلی مهم است.

این کارگردان و بازیگر تئاتر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من متعلق به دو سرزمین هستم؛ یکی میناب هرمزگان که زادگاه من است و دیگری قم که بخشی از موفقیت هایم حقیقتاً مربوط به این شهر است که سال ها در آن زندگی کرده ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha